۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

بابک: فقط می‌توانم بگویم خدا لعنت شان کند/ داوران وجدانشان را فروختند!

بابک: فقط می‌توانم بگویم خدا لعنت شان کند/ داوران وجدانشان را فروختند!

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ایران پس از ناداوری که در حق سعید عبدولی رخ داد و منجر به نرسیدن او به فینال شد گفت: تنها می توانم بگویم خدا لعنت شان کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حسن بابک ضمن بیان این مطلب افزود: کشتی گیر ما 14 امتیاز گرفت اما دست کشتی گیر کره بالا رفت. برای دوارانی که وجدان و شرفشان را می فروشند متاسفم. مگر این همه حق کشی را هم می توان انجام داد.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که کنار تشک حضور داشت و شاهد اتفاقات بود ادامه داد: همیشه به کشتی گیرانم می گویم مقابل حریف میزبان باید قوی ظاهر شوید اما عبدولی حریف را ضربه کرد و کشت ولی سر او را بریدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عبدولی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کشتی وزن 71 کیلوگرم در برابر حریف کره ای در حالی از رسیدن به فینال محروم ماند که با اجرای چهار فن زیبای فیتو و همچنین ضربه فنی توانست، فرنگی کار میزبان را در خانه خود در هم شکند. اما در حالی که داور وسط رای بر پیروزی سعید عبدولی داده بود و تمامی تماشاگران، عبدولی را فینالیست این وزن دانستند، نفوذ کره ای ها و ناداوری باعث شکست ملی پوش شایسته کشورمان شد.

کد خبر 2380766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha